Koelservice

Heeft u interesse in een van onze producten? Hieronder leest u welke service u van Vicon kunt verwachten!

Bestellen, Afleveren, Installeren, Betalen, Garantie, Storingen

Bestellen

Uw koelapparatuur bestellen bij Vicon kan op verschillende manieren:

U krijgt van ons altijd zwart-op-wit (schriftelijk of digitaal) een bevestiging van uw bestelling, zodat u uw bestelling nog eens kunt controleren. Ook geven wij hierbij een voorlopige richtlijn voor een bezorgdatum van de apparatuur. De definitieve datum zal later in overleg met u vastgelegd worden.

Afleveren

Bij Vicon betaalt u geen extra bezorgkosten, tenzij vooraf anders afgesproken. Het afleveren van de apparatuur, mits gelijkvloers, is volledig bij de prijs inbegrepen. Wij zorgen voor het vervoer: zelf, of in samenwerking met de importeur.
Deze voorwaarden gelden overigens alleen voor bezorging in Nederland. Voor afleveren in het buitenland gelden extra kosten, variërend per land of regio.

Installeren

Indien gewenst kunnen wij tegen een kleine vergoeding de koelapparatuur voor u uitpakken, (waterpas) plaatsen, aansluiten en testen op een juiste werking. Uiteraard ontvangt u van ons de volledige handleidingen en gebruiksaanwijzingen bij de producten, maar ook onze medewerkers kunnen u voorzien van een korte instructie!

Installaties voor koeltechniek worden bij Vicon altijd door STEK-gecertificeerde monteurs geplaatst en geïnstalleerd. Het vereiste papierwerk is bij ons dan ook altijd in orde en aanwezig. U dient te zorgen voor de benodigde voorzieningen voor de plaatsing of installatie. Denk hierbij aan een vlakke ondergrond, een aansluitpunt voor elektra of een afvoermogelijkheid voor water. Wij laten u uiteraard vooraf weten welke voorwaarden nodig zijn.

Betalen

Factuurbedragen tot €10.000 kunt u bij ons contant voldoen bij aflevering van de apparatuur. Ook overmaken op onze bankrekening is natuurlijk een optie. Dit is mogelijk vanaf de bevestiging van uw order en hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Bij grote factuurbedragen vragen wij u om deelbetalingen. U betaalt 35% bij aankoop, 25% bij levering en het resterende bedrag binnen twee weken na de oplevering.

Vicon biedt daarnaast de mogelijkheid om bij regelmatige orders de betalingen op rekening te zetten. Vooraf worden alle kosten met u besproken, zodat hier geen misverstanden over kunnen ontstaan.

Garantie

Vicon levert al haar koelapparatuur uiteraard met garantie. Wanneer u bij ons een servicepakket afsluit, krijgt u 5 jaar garantie op uw koelcel of vriescel. In deze garantieperiode repareren wij een defect of storing in principe kosteloos. Uitzondering hierop is schade door onjuist gebruik van de apparatuur: u heeft dan geen recht op garantie.

Storingen

Voor algemene storingen zijn wij op maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur zowel digitaal als telefonisch bereikbaar. Bij dringende storingen aan uw koelcel of vriescel kunt u ook op zondag en buiten werktijden contact met ons opnemen. Wij proberen uw klacht dan altijd zo spoedig mogelijk op te lossen!

Nieuws

Meer nieuwsartikelen

Certificering

Bureau Veritas